سلام به همه عزیزان

من در مورد تربیت جنسی بچه ها زیاد چیزی نمیدونم صاحب دو دختر 13 و 9 ساله و یه پسر 4 ساله هستم. میخوام پسرم رو ختنه کنم گفتم اگه بشه دکتر و بیاریم خونه که هم راحت تره هم پسرم استرس کمتری داره اگه توی اون شرایط حضور خانواده رو حس کنه هم دخترم بالاخره باید بفهمه ختنه چیه و چرا و چگونه انجام میشه؟

می ترسم دیدن صحنه ختنه برای دخترم خوب نباشه. می ترسم دچار بلوغ زودرس یا انحراف اخلاقی بشه یا بعدا توی دعواهای کودکانه بچگی این موضوع که ختنه شدن پسرم رو دیده به روش بیاره و خجالتش بده یا ازش بعنوان یه حربه  در مقابل پسرم استفاده کنه.

میخواستم از تجربه دوستان استفاده کنم. بخصوص از دخترا و خانوم ها که برادر کوچیکتر دارن و ختنه کردنش یادشون میاد بپرسم احساستون نسبت به ختنه داداش چی بوده ؟ خودتونم در زمینه ختنه داداشتون نقشی داشتید؟ مثلا اینکه دلداریش بدین یا آمادگی روحی رو بش بدین ... اگه نمیدیدید یا خانواده بدون اطلاع به شما این کارو میکردن بهتر بود ؟

مرتبط:

پسران 10 و 12 ساله ام از ختنه شدن می ترسند

شوهرم بدون نیاز به ختنه به دنیا اومده

پسری میشناسم که 27 سالشه ولی هنوز ختنه نکرده

ختنه نبودن خواستگار برای دختر ایرانی مهمه ؟

من یکی از قربانیان ختنه غیر اصولی هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)