سلام 

یه موضوعی شدیدا فکرمو مشغول کرده  لطفا راهنماییم کنین 

الحمدلله دختری هستم که در نظر خیلی ها ایده آل هستم از هر لحاظ 

علاوه بر این که منطقی هستم ; بسیار روحیه ظریف و احساسی دارم ( احساساتی که خیلی خاصه و کلیشه ای نیست)

ترسی که دارم از اینه همسر آینده م قدر این همه جذابیت های معنوی و روحی منو ندونه و بی تفاوت از کنارش رد شه در حالی که من میخوام این احساساتم با اهمیت همسرم  بهتر و زیباتر بشه و زندگیمونو شیرین کنه 

از لحاظ جنسی هم اصلا دلم نمیخواد سنتی و کلیشه ای عمل بشه ; میخوام همه چی  متنوع و جذاب باشه ; مثلا 

همسرم با حرف زدنم و با شیرین زبونی هام به وجد بیاد و به خاطر زیبایی های ظاهری و روحی که دارم معاشقه های طولانی با من داشته باشه و از همه ی زیبایی هام چه روحی و چه ظاهری لذت ببره و تعریف کنه و قدرشو بدونه 

یا مثلا وسط تلوزیون دیدن و یا آشپزی کردن و حتی وسط یه جنگل خلوت  خیلی بی مقدمه  و یهویی باهام معاشقه کنه و نتونه جلو خودشو نگه داره ; 

اگه همسرمو دوس داشته باشم و عاشقش باشم دختر گرمی هستم 

از کجا قبل ازدواج تشخیص بدم که همسرم ایده آله برام؟آخه تو جلسات خواستگاری من چجوری بفهمم اینارو؟

نامزدی هم تو شهر ما به معنای همون ازدواجه نه آشنایی ; یعنی دختری که نامزد میشه مثل اینه که دیگه ازدواج کرده و به هم زدن نامزدی در نظر مردم شهرمون یه چیز ناخوشاینده و طبیعی نیست

لطفا کمکم کنین از کجا باید بفهمم که خواستگارم از این لحاظ ایده آله منه و به همه چیزم ارزش میده 

شاید اوایل ازدواج اینا براش جذاب باشه و فک کنم همونیه که میخواستم اما میترسم به مرور زمان دیگه قدر خوبی ها و زیبایی هامو ندونه

خواهشا کمکم کنید 

درضمن 20سالمه 

از آقایون هم میخوام بهم بگن که آیا همچین روحیه ای دارن یا این چیزا براشون لوس بازی و بچه بازیه؟این چیزا چقدر براشون اهمیت داره و اینکه ممکنه روزی برسه که به این چیزا بی اهمیت بشن ؟من از کجا باید بدونم یه پسر تشنه ی این ویژگی های منه و هیچوقتم ازش سیر نمیشه؟

ممنون میشم اگه جوابمو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)