سلام به همگی

نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بنویسم.

شنیدید میگن طرف از همه جا نا امید شده. هیچ امیدی به غیر از خدا نداره. هیچ یاوری، هیچ پناهی به غیر از خدا نداره. مصداقش منم. الان مثل .. تو گل افتادم. افتادم تو چاهی که فقط خود خدا میتونه نجاتم بده. من الان اینجا در حضور همه اعلام میکنه اگه امام حسین چراغ هدایتم نشه و منو تو کشتی نجاتش سوار نکنه، اگه رسول الله و حضرت علی واسم پدری نکنن ، اگه فاطمه الزهرا واسم مادری نکنه اگه امام رضا ضامنم نشه ، اگه امام زمان نایبم نشه ، بیچاره میشم دنیا و آخرتم میره رو هوا.

اصلا شما نمیدونید که چی میگم. و به دلایلی نمیتونم مشکلم رو اینجا عنوان کنم. فقط میگم اگه الان خدا با صفت توبه پذیر بودنش، ستار العیوب بودنش، ارحم الراحمین بودنش، پناه بی پناها بودنش، امید نا امید بودنش و خلاصه همه اسم ها و صفتاش به دادم نرسه میشم خسر الدنیا و الاخره.

فقط اینو بدونید همه تلاشمو کردم. هر کاری از دستم برمیومده کردم. گناه و اشتباهم کردم. انسانم دیگه. فرشته نیستم که. فقط الان راهو گم کردم. تو رو خدا خالصانه واسم دعا کنید اگر سختتون نیست و امکانش هست یه حمد و یه صلوات واسم بفرستید اگرم سختتونه فقط دعا کنید .

آخه میگن دعا با زبون دیگران که از اون گناهی صورت نگرفته زودتر مستجاب میشه. اگه مشکلم حل بشه در واقع میتونم بگم اگه معجزه بشه میام مینویسم براتون.

مساله فقط یک حاجت نیست که بگم به صلاحم نیست. الان اون حاجت بحث آبرومه، بحث ایمانمه، بحث هدایتمه، بحث عشقم به خداست، بحث اعتقاداتمه. بحث یک عمر دعا و تلاش و اعتمادمه. خلاصه بگم دارم غرق میشم یا بهتره بگم غرق شدم و فقط خدا میتونه نجاتم بده. فقط خدا. فقط خود خود خدا.

فقط هر کی منو دعا کرد حتی یه دعای کوچولو. بیاد اینجا برام یه یادداشت کوچولو حتی فقط اسمشو بذاره که دلگرم بشم که شاید امید بگیرم خدا به دعای شماها یه کاری واسه من گناهکار انجام بده. به خاطر دل پاک شما به دل  شکسته من یک نگاه بندازه.

خدایا تنها امیدم تویی. به دادم برس امید نا امیدا. نا امیدم نکن به حق پیغمبرت .


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)