سلام

من یک دختر 22 ساله هستم که میخواهم متوجه بشم فرد مناسبی برای ازدواج هستم یا نه ؟ لطفا شما کمکم کنید

من تو این وبلاگ متوجه دو چیز شدم :

1) اینکه مطیع و حرف گوش کن بودن همسر برای مردان خیلی مهمه

2) با توجه به شرایط بد جامعه امکانش هست اقایون ابتدا دچار بی اعتمادی باشند حالا با رعایت حجاب و ارایش نکردن و رفتار مناسب باید اعتمادشون را جلب کرد البته این مورد همیشه اتفاق نمیافتد.

من میخواهم بدونم رعایت این دو مورد باعث نمیشه زن از شوهرش بدش بیاد ؟  راستش من این دو مورد را میخواهم با رابطه خودم و پدرم مقایسه کنم .

پدرم معتقده حرف اخر را باید مرد بزنه و احترام مرد خیلی خیلی واجبه. و همیشه به من میگه به حرف من گوش کن. منم چون از بحث و اعصاب خوردی خوشم نمیاد همیشه همیشه یه دختر حرف گوش کن مطیع بودم که الان بابام معتقده من بهترین دختر روی زمینم. همیشه بهم میگه خیلی از من راضیه و این حرف ها.

و ویژگی دیگه بابام:

پدرم خیلی غیرتی بود. به طوری که هیچ پسری تو فامیل جرات سلام کردن به من را نداشت. اجازه نمیداد شماره ام را به دوستام بدم. جای دوری تنهایی برم. هیچکس تا حالا نیومده منو مستقیم از بابام حواستگاری کنه همه عمو و عمه را واسطه میکنن تا کم کم به بابام بگن.

فقط خانواده یکی از خواستگارها بعد از جواب نه بابام اومدن که خودشون با پدرم حرف بزنن. اونم که بابام منو یواشکی از خونه برد بیرون که برو پاساژ ها رو بگرد تا اینا برن. من کلی استرس کشیدم کلی با دقت فراوان رفتار کردم که تازه بابام الان خدا رو شکر بهتر شده. الان ازادی بهم داده .

یه ویژگی بابام اینه که خیلی احساساتش رو بروز میده. هر وقت از کنارش رد بشم حتما یه بوس از گونه  ام میکنه شب ها چند بار میاد بهم سر میزنه که لحاف روم پس نره کلی قربون صدقم میره هر خوراکی که بخواهم حتما برام تهیه میکنه با اینکه ما وضعیت مالی خوبی نداریم برای اینکه نمیتونه لباس و وسایل دیگه هم هم مثل خوراکی برام تهیه کنه همیشه ازم معذرت خواهی میکنه. کلا خیلی ها بهم گفتن که خوش به حالت بابات چه مهربونه .

ولی راستش هیچ وقت این مهربونی جای اون استرس هایی تو این مدت تحمل کردم رو پر نکرد راستش من الان پدرم را اصلا دوست ندارم. فقط و فقط همیشه احترامش را حفظ کردم.

ببخشید طولانی شد. الان با این اوصاف بنظر شما من میتونم همسر خوبی باشم ؟ خودم احساس میکنم اگه بخوام مطیع باشم از همسرم متنفر میشم بخاطر همین تجربه .


مرتبط:

چرا بعضی از زنان دوست دارند شوهرشون اقتدار داشته باشه و مطیعش باشند

مقابل همسرم تبدبل به یه دختر آروم و مطیع میشم

آقایون، ممکنه که از یک زن مطیع، دلزده و خسته بشید ؟

مرد بیشتر اطاعت می خواد و زن محبت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)