سلام خدمت همه کاربران محترم خانواده برتر

خواهش میکنم اگر فرصت دارید تا اخرش بخونین خیلی گرفتارم . پسری هستم حدودا 20 ساله . همیشه خانواده تقریبا مذهبی داشتیم و از بچگی تو مسجد و جلسه و ... بودم و نماز میخونم و به همه چیزای مذهبی اعتقاد دارم ( مرگ و معاد و اهل بیت و... ) , همیشه خوش و موفق دوست داشتنی بودم برای اطرافیان و موفق مخصوصا تو دوره نوجونی اما از زمانی که به بلوغ رسیدم دبیرستان و الانم دانشگاه زندگیم رفته رفته به جهنمی تبدیل شد که الان داخلشم .

هیچ کمبود مالی عاطفی نداشتم همه مشکلاتم از  زمانی شروع شد که گرفتار گناه شدم , کم کم به مشکلاتی مثل عدم کنترل نفس عدم کنترل چشم پرخوابی تنبلی تو درس و ... روبرو شدم هر چقدر قصه ی منو گناه استمنا بیشتر میرفت جلو و این شکست مدام برام تکرار میشد .

خیلی خیلی تو زمینه های دیگه ام ضعیف شدم اصلا پشتکار ندارم یعنی از دست دادم همش تنبلی سستی تو کارام بوده همش شرمنده شرمنده پیش خودم بودمو پیش خدا , خلاصه اوضاع بیماریم خراب شده همون طوری که حضرت علی میگن اگر گناه رو درمان نکنین علاجش سخت میشه و واقعا برای من سخت شده من همه چیمو تحت تاثیر این گناه و گناه ضعیف بودن برای مقابله با هوای نفس از دست دادم .

کنکورم سر همین مساله به کثافت کشیده شد و الانم دروس دانشگام هر ترم این موضوع هس راحت میتونم معدل الف شم و به قله برسم ولی بازم این قصه , خسته شدم از این همه ضعف , افسردم کرده داغونم کرده فقط بگم حاالم جهنمه ولی با همه اینا نتونستم بذارمش کنار این گناه خود ارضایی رو , هر بار به یه شیوه ای گرفتار شدم حتی یه مدت از همه زمین زمان و اطرافیانم بریدم تا خودمو اصلاح کنم ولی نشد .

همه فرصتام از دست رفته بیماریم عمیق شده , من یه انسان ضعیفم , یه موجود نادون غاافل , خیلی به مرگ فکر میکنم و خیلی ام وحشت دارم ولی نمیدونم چرا درکم و وحشتم وحشت مفیدی نیس و درک درستی نیس, میدونم هیچکس تحمل عذاب گناه کبیره رو نداره و منم ندارم در عین حال نمیفهمم و زمانی که تو باتلاق گناه افتادم به مرگ فکر نمیکنم و بعدش یادم میوفته .

فقط میخوام بمیرم لطفا کمکم کنین , خیلی مممنونم وقت گذاشتین و تار اخرش خوندین ببخشید اینقد طولانی شد , لطفا دوستان نگید به بخش خودارضایی مراجعه کنم چون من همه این راه هارو تا تهش رفتم الان اخر خطشم , ازتون کمکی میخوام مثه یه کتاب عقیدتی که بشه باش خودسازی کرد , یه تلنگر برای این ضعف لعنتیم, یه راه متفاوت از راه های معمولیم , ممنونم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)