سلام

لطفا منو راهنمایی کنید. واقعاً دارم نابود میشم ۶ ساله پشت کنکورم. عاشق بینایی سنجی ام. اصلا ارزش نداره حتی برای دندون پزشکی ام ۶ سال پشت کنکور بمونی چه برسه به لیسانس. اصلا نفهمیدم چی شد این همه پشت کنکور موندم.والا من پزشکی هم نخواستم.به خدا خیلی اکتیو بودم و درسمم عالی بود‌.اهل روابط خازج از عرف نبودم و سرم تو کتاب بود.ولی آخرش شدم این.فقط بعد شش سال تازه فهمیدم روش درس خوندنم غلط بوده و اینکه خواستم هر سال، هر روز ۱۴ ساعت بخونم ولی چون نمی شد فکر می کردم درس نخونم و اعتماد به نفسم از بین میرفت. واقعاً خسته م. همه چیزم رو باختم. روحیه م رو . جوونیم رو .

جدیدا از همه چیز نفرت پیدا کردم. متولد نیمه اول ۷۷ ام.َ شکست عشقی و یک سری از مسائل هم منو از پا در آورد. اصلا سال ۹۸ و ۹۹ کنکور ندادم به خاطر شکست عشقی. فقط نگید برو پیرای آزاد چون بودم و بعد دو ترم انصراف دادم و اصلا و ابدا نتونستم تحمل کنم. آخرین  کنکورم سال ۹۷ بود. بعدش نظام تغییر کرد. منم بعد دوری از درس ۱۴۰۰ شرکت کردم.. نظام هم تغییر کرده شرایطم سخت شده.۲ماه دیگه کنکوره.واقعاً از اینکه بخوام یک سال دیگه پشت کنکور بمونم دیوونه میشم..نمی کشم..از همه چیز عقب افتادم... چه کار کنم...لطفا خواهرانه برادرانه کمک کنید.

ممنون


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)