با عرض سلام و خسته نباشید

از کاربران خانم خانواده برتر یک سؤالی داشتم، ممنون میشم راهنماییم کنن.

من هفته پیش با یک خانمی به صورت مجازی برای ازدواج آشنا شدم. چند روز با ایشون از طریق چت صحبت می کردیم، و عقاید و توقعات و کلیات مون مشابه هم بود. این رو هم لازمه بگم که خانواده خانم خانواده خیلی مذهبی و سنتی هستن و حتی به خانم اجازه خروج از منزل نمیدن و ایشون هم در دانشگاه غیر مختلط تحصیل کردن. 

مشکل اصلی از جایی شروع شد که من به ایشون گفتم که برای ادامه صحبت‌ها بهتره من و مادرم حضوری خدمت برسیم. ایشون هم شماره منزل شون رو داد و مادر من با مادر ایشون صحبت کردن ولی خانواده شون به دلیل ماه صفر قبول نکردن که ما بریم خواستگاری، گفتن بعد ماه صفر بیاید. 

الآن مشکل من اینجاست که نمی دونم توی این یک ماه چه کار کنم! از طرفی می‌ترسم با خانم صحبت کنم به هم بیشتر علاقمند شیم و یک ماه دیگه که ایشون رو دیدم ازشون از نظر ظاهری خوشم نیاد و با احساسات ایشون بازی بشه، از طرفی هم می‌ترسم بهشون پیامی ندم ایشون فکر کنن من آدم سردی هستم یا بی خیال ایشون شدم و.... در ضمن ایشون عکس شون رو هم می ترسن برای من بفرستن، علاوه بر اون من خودم مخالف عکسم چون از نزدیک دیدن با یه عکس خیلی تفاوت داره! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)