سلام

سوال من از خانم های سایته،پس لطفا خانمها جواب بدن، آقایان هم لطفا اگه کسی تجربه داره جواب بده و همینطور رو هوا جواب ندین .

من یه پسر حدودا 30 ساله م که تا حالا با جنس مخالف رابطه غیر عرف نداشتم، به خاطر شرایط کاریم که تو محیط مردونست حتی رابطه کاری هم با خانما نداشتم . تو شهر ما و اطراف ما حتی دختر و پسر همسایه یا همکلاس به هم سلام نمی کنن و عرف جامعه اینجا اینطوره. نه این که هیچ کس سلام نکنه ولی عرف شهر ما اینه که سلام نکنن.

مثل این که مثلا عرف تو ایران اینه که دختر دوست پسر نداشته باشه ولی الان بعضی ها دارند و از پدر یا برادرشون مخفی میکنن و نمیذارن که بفهمه،ولی عرف نداشتنه .

خب با این مقدمات حالا سوال من:

یه مدته که میخوام خواستگاری خانمی برم ولی:

از اونجایی که میگن اکثر خانم ها سمعی هستند و راه جلب توجه و علاقه خانمها بیشتر از طریق صحبت کردن و حرف زدنه، و همونطور که اصطلاح رایج تو جامعه هست میگن با چرب زبونی مخ طرف را زد.

حالا اگه یک پسر که تجربه دوستی یا رابطه با جنس مخالف را نداره و میخواد از یک خانم خواستگاری سنتی یا غیر سنتی داشته باشه، چطور میتونه اون خانم را متقاعد کنه که بهش جواب مثبت بده ؟

اگه اون خواستگار قبلا با جنس مخالف رابطه داشته،چون تجربه این کار را داره ،راحت تر میتونه دل اون دختر که خواستگاریش رفته را بدست بیاره و اون دختر را متقاعد کنه که با اون ازدواج کنه(مخشو بزنه یا نشون بده که عاشقشه یا خودشو تو دل اون دختر جا کنه یا خامش کنه یا روش ارتباط با دختر را بلده که چی بگه یا هر چی که اسمشو میذارین ) ولی کسی که تا حالا با دختر رابطه ای نداشته و از این کارها بلد نیست، چطور تو خواستگاری از دختر میتونه دل دختر را بدست بیاره؟ و جواب مثبت ازش بگیره؟ چه کارهایی باید انجام بده؟ چه رفتاری داشته باشه ؟  چه چیزهایی باید بگه؟

آیا دخترها حتی اونهایی که قبلا رابطه نداشتن و یا مذهبی ها،موقع خواستگاری ،از پسری که راه ارتباط با خانمها را بلده و به اصطلاح خیلی راحت موقع خواستگاری مخشون را میزنه خوششون میاد؟

آیا تو خواستگاری از دخترهایی که تا حالا با جنس مخالف رابطه نداشتند، پسرهایی که قبلا رابطه با جنس مخالف داشتند یا پسرهایی که راحت با جنس مخالف ارتباط برقرار میکنن و به اصطلاح بلندن چطوری مخ طرف را بزنن، از پسرهایی که راه و رسم درست ارتباط با خانم ها را بلد نیستن و زبون باز نیستن، موفق ترند؟

اگه شما جز این دسته از خانمها هستین،بگین اون پسری که تاحالا رابطه نداشته و تو صحبت با جنس مخالف زیاد راحت نیس یا به مخاطب جنس مخالف نگاه نمیکنه یا نمیتونه راحت صحبتو پیش ببره  و کم حرفه و زبون باز نیست،اون پسر چکار باید بکنه که شما ازش خوشتون بیاد؟آیا این رفتارش باعث نمیشه شما ازش زده بشین؟

تو خواستگاری برای خانم هایی که با جنس مخالف رابطه نداشتن، این که پسر قبلا با جنس مخالف رابطه نداشته مهم تره یا اینکه خوش سر و زبون باشه و بلد باشه راحت ارتباط برقرار کنه ؟
اگر چه همون خواستگارهایی هم که رابطه داشتن هم اکثرا نمیگن ما قبلا رابطه داشتیم و بلدن چی و چطوری به دختر بگن که دختر فکر کنه خواستگار قبلا رابطه نداشته. اصلا این که پسر قبلا رابطه نداشته فاکتور مهمی واسه دخترا هست؟ یا سر و زبون و مهارت برقرار کردن رابطه مهم تره؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)