سلام
من یه صفحه اینترنتی دارم برای طرفداران یه بازیگر خانم آمریکایی، از اونجایی که این خانم حتی توی چند فیلم مستهجن بازی کردند و عکس های برهنه ازشون منتشر شده، من می ترسم افرادی که به پیج سر می زنند روشون تاثیر بذاره و حتی دچار گناه بشن.
اون وقت قاعدتا من هم مقصر خواهم بود، البته من توی این صفحه هیچ تصویر برهنه ای از ایشون منتشر نکردم، بعضی عکس هایی که گذاشتم مربوط به جشنواره ی فیلمه و پوشش کاملا رسمیه، بعضی عکس ها یه خورده با لباس بازتر و چندتا هم عکس هایی کنار ساحل یا محل تفریح با لباس زیر.
این صفحه حاصل تلاش و دسترنج منه با این که زمان زیادی از درست کردنش نمی گذره ولی اگه بدونم ممکنه واسه کسی ضرر داشته باشه حذفش می کنم، لطفا راهنماییم کنید این صفحه رو چیکار کنم، ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)