سلام
من یه چند ماهی هست کمتره یک ساله تو وبلاگم . یه صحبت با همه ی کاربرای گل و ارجمند داشتم . تو نظراتتون و کسایی که سوال می فرستن تا پست بشه ، اخیرأ راجع به روابط دختر و پسر زیاد گفته شده .

دوستانی که سوال کننده هستید خواهش می کنم ازتون اگر مثلا با خانومی رابطه داشتید خیلی راحت برچسب هرزه یا ناپاک بهش نزنید .

ببینید اگر اون خانم ناپاکه یه سر این قضیه شمایی پس شما هم اندازه ایشون ناپاکی ، ولی وقتی کاربرا نظر براتون میذارن و شما رو تو موقعیت اینکه مثلا خواهرتون اگر اینجوری بود خودتون داغ می کنید . دیدید چقدر سخته ؟

خواهش می کنم تو سوالاتتون راحت حکم به پاک بودن یا نبودن طرفتون ندید . دنیا هزار جور می چرخه شاید همون بنده بعدها شد بهترینه بندگان خدا....

و دوستان گلی که نظر می نویسن دوستان چقدر سخته گناه یکی دیگه رو به پای شما بنویسن ؟
خیلی خیلی ادم ناراحت میشه که گناهه یکی دیگه رو به پای شما بنویسن خواهش می کنم اگر کسی سوالش پست میشه دعا نکنید این بلا سر خواهر مادر یا زن و بچش بیاد . اونا چه گناهی کردن ؟

تو بعضی پست ها بوده که واقعا پست اعصاب خورد کن بوده ولی کاربرا از ته دل گفتن سر خواهر و مادر خودت بیاد ...
می دونم واقعا حق دارید ناراحت بشید ولی خواهش می کنم همو رو له نکنید . یخورده خونسرد باشید . زبون تند و تلخ تأثیر نداره . یک درصد فقط یک درصد احتمال بدید به شخصی تشر میزنید ( بعضی تشرها و سرزنش ها واقعا تلخ هستند ) اون شخص مثلا ناراحتی اعصاب داشته باشه شما تشر بزنی حالش بدتر بشه شاید بگید خب طرف نظر نذاره .

ولی ما که از زندگی هم خبر نداریم نمی تونیم تفکیک کنیم کی چطوری هست کی نیست؟

ما هممون با فرهنگ های مختلفیم یه ذره بیشتر مراعات حال همو کنیم . بعد جدای از اینا وبلاگ اینجا توسط ادم اداره میشه برنامه خودکار که نیست . و یک مساله ای که خیلی من دیدم جنگیدنای ادمایی که میگن شما مذهبی شما مثلا ادعا داری پاکی و ...

بچه ها چند نفرتون با قطعیت می تونید بگید کی تو وبلاگ مذهبی متظاهر ، مذهبی پاک ، غیر مذهبی متظاهر ، غیر مذهبی پاک هست؟

چرا اصلا  با همین کلمه مذهبی بین خودتون و بقیه دیوار می کشید؟ بابا همه باهمیم . اکثرأ از زندگی هم خبر نداریم . انقدر همو محکوم نکنیم که تو مذهبی یا تو بچه ای یا تو این حرفا ازت بعیده یا هر حرف تلخه دیگه .

بازم میگم خونسرد باشید و همو راهنمایی کنید . زبون و حرف تلخ و برچسب زدن فقط طرفو جری تر میکنه اثر زیادی نداره . باعث میشه طرف فقط در مقابل شما جبهه بگیره . از همه سنی تو وبلاگ هست و همه نوع افکاری هست .

و حرف آخر : کاربرای قدیمی لطفا اگر این مطلب می خونید به وبلاگ برگردید .

مثل  خانم ها زری ۲۷، بنفشه ، رز، همسر سید ، سوری سوری ، گل باقالی ، لیلا ، من و او ، هانیه ، منصوره ، نازگل ، سارا، و کلی از کاربرای گل و عزیزی که من اسمشون الان یادم نیست ولی من ازشون خواهشمندم به وبلاگ برگردن یا اگر خواننده خاموشن ...

و اقایون : آبانی ، عزب اوقلی ، امید ، پدرخوانده ، پسر ۵۲، dell، نیکان ،
و خیلی اقایون دیگه .....

ببخشید طولانی شد

" ناشناس "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)