با سلام

دختری هستم تحصیل کرده که شرایط یادگیری زبان عربی از مبتدی تا سطوح کاملا حرفه ای برام فراهم هست. یعنی کلاس زبان عربی نزدیک خونه مون هست اونم کلاس کاملا حرفه ای. خودم علاقه زیادی به زبان عربی دارم.  میخواستم بدونم که یادگیری زبان عربی چقدر میتونه برای من مفید باشه؟ 

در کشورهای عربی و سفرهای زیارتی هم همیشه دلم میخواد با مردمش حرف بزنم ولی نمی تونم.  حتی ابراز محبت در قبال پذیرایی از زائران هم بلد نیستم. میخواستم نظر دوستان بخصوص اون هایی که عرب زبان هستن یا عربی رو یاد گرفتن در این خصوص بدونم. 

می خوام با اضواع پیش اومده، در برقراری ارتباط با مردم عرب زبان و اینکه چطور میتونم از این فرصتی که برام فراهمه بهترین استفاده رو  بکنم و انسان مفیدی باشم؟ به نظرتون این کلاس ها رو ثبت نام کنم یا نه؟

در ضمن انگلیسی هم در حد متوسط بلدم ولی میدونم که اکثر عربها و به خصوص عراقی ها انگلیسی بلد نیستن. دوست دارم به زبان خودشون باهاشون صحبت کنم .  

با تشکر


مرتبط:

چطوری عربی رو برای کنکور بخونم؟

چطوری می تونم توی خونه عربی رو در حد فهم متون یاد بگیرم ؟

نحوه مطالعه درس عربی و زبان انگلیسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)