سلام
 دوستان عزیزم
ازتون عاجزانه تقاضای کمک دارم خواهش می کنم کمک کنید
دختری 28 ساله هستم سالهاست درگیر یه نوع بیماری روحی ام . اون هم وسواس روی ظاهر و قیافم . من از نظر ظاهری خوبم زیبا هستم اما متاسفانه حساسیت زیادی روی این موضوع دارم یعنی تحمل کوچکترین مشکلی که برام پیش بیاد رو ندارم ...
من حدود چند ساله قبل دچار ریزش شدید مژه و ابرو شدم یه نوع بیماری به اسم درماتیت سبوره گریبان گیرم شده و هنوزم هست مژه و ابروی بسیار زیبا و پری داشتم اونقدر که همه تا می دیدن تصور می کردن ریمل زدم و آرایش کردم باید می گفتم نه به خدا خودش این طوره
اما حالا کم شدن چون خیلی ریخت خیلی غصه خوردم گریه کردم بی فایده بود .
دکترم رفتم نه تنها فایده نداشت عوارض داروهایی که مصرف کردم باعث شد شوره ی سر هم بگیرم که دیگه داغونم کرد سرم الان هم شوره داره و هم می خاره
چیکار کنم دنیا برای من خیلی سخت شده ...
من با کوچکترین مشکلی افکار خودکشی به سرم می زنه اونقدر جدی میشه که خودم میترسم می رم قرآن می خونم تا آروم بشم
دوستان من مشاوره رفتم روانپزشک رفتم اما اثر نداره دارو خوردم اما بی فایدس سالهاست در عذابم
کمکم کنید می دونم فکر می کنید دیوونه ام واقعا شاید اینطور باشه
من تو این سن شرایط ازدواجم نداشتم یعنی خواستگار نداشتم
نمی دونم شاید به خاطر همینه که دچار این مشکل شدم
چکار کنم به آرامش برسم خستم ....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)