سلام به همگی خب بدون حاشیه میرم سر اصل مطلب.

من دختری با عقاید مذهبی یعنی در حد پوشش چادر, حرمت نامحرم را رعایت کنم نماز و تا حدی روزه و علاقه قلبی به اهل بیت

اما گرایش سیاسی خاصی ندارم, و اصلاً هم نمی خوام پستم به حاشیه بره که مخالف یا موافق حکومت یا اصولگرا اصلاح طلب و این طور بحث‌ها.

فقط سوالم اینه آیا کسی با همچین عقایدی هست؟ منظورم از اینکه سیاسی نیستم اینه که علاقه‌ای به دنبال کردن سیاست و  کلکل هایی سیاسی ندارم, توی انتخابات اونی که با عقایدم می خونه را بهش رأی میدم. و تلاشم اینه که هر چیزی را از دریچه علمی بهش نگاه کنم و کلاً توی زندگیم بدون تعصب  روی هر موضوعی زندگی می‌کنم

یعنی به گفته اون روایت کاری ندارم «کی میگه»  بیشتر دنبال اینم که «چی» میگه

راستش چون تجربه زندگی خوابگاهی را داشتم می دونم که حتی تناسب سیاسی با دوست چقدر مهمه دیگه همسر که جای خود داره.

به نظرتون من با این طرض تفکر آدم هم کفو خودم رو توی بحث سیاسی می تونم بشناسم؟  کسی که نه اهل افراط باشه نه تفریط 

شاید بگید توی این همه بهرانی که طی شد و موضعم را چه طور مشخص می‌کردم؟ من می‌رفتم تمام دیدگاه‌ها چه خوب موافق چه مخالف  را می خوندم و بر پایه نگرش خودم تصمیم می‌گرفتم که من اینجا چه نقشی دارم؟ چه کار می تونم بکنم؟ و... و همیشه به عقاید همه احترام گذاشتم و اگرم جایی بوده که می دونستم طرف حالا نه فقط سیاست, تو هر موضوعی نظرم باهاش نمیخونه  سکوت می‌کردم و اصلاً بحث نمی‌کنم.

و بسیار متنفرم از اینکه بخواییم سر بحث های سیاسی دعوا کنیم یا بخواییم طرف یکی را بگیریم

و از عزیزانی که برام وقت میذارن خواهش می‌کنم بحث را به سمت کدوم گرایش بد یا خوبه نبرید فقط می خوام بدونم شبیه من هم کسی هست؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)