سلام

پسری هستم هنوز ۱۹ سالم نشده . ترم اول مدیریت صنعتی دانشگاه بهشتی هستم . بعد از سه سال ، از اینکه تو فکر پول در آوردن بودم ، اخر تصمیم گرفتم یه تخصص یاد بگیرم ، یه تخصص به روز و پر درآمد ، بین فناوری اطلاعات و تعمیر خودرو های مدل بالا مونده بودم که آخر گزینه دو رو انتخاب کردم تا در مراکز معتبر و فنی ، دوره هاش رو بگذرونم . 

هنوز از جزئیات اینکه چند ماه ( سال ) هست خبر ندارم ولی خوب دیگه واقعا مصمم به انجام این کار برای کسب درآمد جهت پیشبُرد هدف های بعدیم هستم ، و کمی هم عجول ...

خواستم از شما هم مشورت بگیرم ، اگه واقعا دل به این کار بدم ، و با اهتمام کامل یاد بگیرم موفق میشم و آیا حرفه پر درآمدی هست ؟ بالاخره باید ده میلیون در ماه رو درآمد داشته باشم ، وگرنه اگه قراره کمتر در بیارم ارزش نداره . من به این درآمد قبل ۲۴ سالگی باید برسم .

لطفا صادقانه راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه)