سلام بر همگی

پسری 25 ساله هستم مدرک کارشناسی دارم و سربازی رفتم . میخوام ادامه تحصیل بدم ازدواج کنم و همزمان یه کار مناسب برای خودم دست و پا کنم انشاءالله.

البته الان یه کار نیمه وقت با حقوق پایین دارم و شرایط خانوادمون طوری هست که نمیتونم ازشون کمک مالی بخوام  و با توجه به اینکه برادر بزرگم بعد از ازدواج داره با ما زندگی میکنه و دو تا از اتاقامون دست اونه پس تا اون خونشو نساخته و با ماست من نمیتونم ازدواج کنم که اونم حداقل 4 یا 5 سال دیگه طول میکشه .

در مورد ادامه تحصیل هم با وجود اینکه در رشته برق مخابرات لیسانسمو گرفتم اما خیلی دلم میخاد در یکی از رشته های علوم انسانی ادامه تحصیل بدم البته من نمیخوام حتما شغلم مرتبط با رشتم باشه حتی شغل های آزاد هم میتونه خوب باشه .

در مورد خودمم اینکه من یه آدم آروم مذهبی و کم حرفم که تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشتم به امید داشتن یه همسر و همدم خوب و با حیا در آینده .

حالا من  از شما عزیزان میخوام بهم مشورت بدین با این شرایطی که من دارم کدوم یک از خواسته هامو در اولویت قرار بدم  .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)