سلام
منی یکی از کاربرای فعالم ولی این بار نمیخوام اسممو بنویسم . راستش به شدت وضع روحیم خرابه . متولد 69 ام ، سال دوم ارشد یکی از دانشگاه های دولتی تهران رشته برق و سربازیم هم مونده .

راستش من 7 ماه خدمت رفته بودم بعدش دانشگاه قبول شدم نرفتم  الان پشیمونم چون متوجه شدم درس خوندن فایده نداره بخصوص  برا من که آشنا ندارم جایی استخدام شم . تا الان هم برای پیدا کردن کار رفتم . البته فقط برا تدریس چون کار دیگه از دستم بر نمیاد . الان تو خرج یک روزم هم موندم .
راستش به خودکشی هم فکر میکنم ولی چون حرامه در حد همون فکر میمونه ولی اگه یک روز فرشته مرگ بیام سراغم بگه چقدر دیگه عمر میخای میگم 1 ماه بدین برم توبه کنم بعد بمیرم
متاسفانه بخاطر افسردگی اعتیاد نسبتا شدید به خودارضاییم دارم  وفتی اعصابم خورد میشه خود ارضایی میکنم .
نمیدونم چکار کنم کاش یکی راهنمایی میکرد یک شغل حداقل نیمه وقت معرفیمون میکرد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)