سلام

من 7 ماهه که عقد کردم شوهرم پسر خوبیه و از اینکه منو دوس داره مطمئنم. اما گاهی احساس میکنم به این اندازه که من به رابطمون فکر میکنم و براش نگرانم اون نیست...

گاهی دلم میخواد حرف ها یا کارهای با احساس تری ازش ببینم ولی همش فکر میکنم بخاطر سن کمش که 20 سالش هست شاید زیاد متوجه این حس من نمیشه یا شاید من نمیتونم بهش بفهمونم که به این چیزا احتیاج دارم...

به من بگید چیکار باید بکنم تا همسرم بیشتر محرم احساسات من بشه. من نگرانم که نکنه در آینده حس و حال عشق از بین ما بره ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)