با سلام
من دختری هستم که دو ماهه عقد کردم من دانشجوی ارشد شوهرمم هم همینطور و اختلاف  سنی 6 سال داریم من شوهر منطقی و مهربونی دارم اما ازونجایی که همه ادما صد در صد بی عیبو کامل نیستن ( من جمله خود من) .

شوهر منم  تنها مشکلش اینه که وقتی در مورد یه موضوع صحبت میکنیم گاهی صداش بالا میره و دیگه اجازه نمیده من حرف بزنم بعد که سکوت میکنم خودشم اروم میشه میگه عزیزه من ای حرفی که زدی فلانه در حالی که دوست دارم قبل از عصبانیت اینجور باهام بحرفه ،نمیخام بگم چکار کنم عصبانی نشه نه درعوض
 دلم میخواد بهش کمک کنم صبور بودن رو یاد بگیره مثل خودم
پیشنهاداتتون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)