با سلام.

من 2 ساله عاشق پسری هستم که اون هم علاقه فوق العاده ای به من داره همه جوره امتحانش کردم و ازش مطمئنم.الان اصلا موقعیت ازدواج نداره و مطمئنم که بعدا خواستگاریم میاد ولی الان خواستگارهای زیادی دارم وسردوراهی ماندم.یکی ازخواستگارام پسر عمومه که درنوجوانی دوسش داشتم ولی الان حسی بهش ندارم وپسرفوق العاده خوب و سالمیه ولی اخلاقش نمیدونم چطوریه و آدم فوق العاده مذهبی هستش. پسری ام که عاشقشم خیلی خوب وسالمه نمازشو میخونه ولی گاهی اوقات مشروبم میخوره و اخلاقش فوق العاده خوبه. من ساکن تهران هستم ولی پسر عموم شهرستانه و اگر قبولش کنم باید برم شهرستان باهاش زندگی کنم که این شهرستان 2 ساعت با تهران فاصله داره.حالا من چکار کنم؟به خاطر قول ازدواجی که به دوست پسرم دادم عذاب وجدان دارم و مطمئنم اگه ازدواج کنم نابود میشه و معلوم نیست چه بلایی سرش بیاد.خواهش میکنم منو راهنمایی کنید تا از این دو راهی نجات پیدا کنم.با تشکرررررررر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)