سلام

یه سوال دارم که جوابش رو خیلی جاها به صورت کلیشه ای خوندم. اما الآن یه تجربه و یه جواب ملموس میخوام.

من الآن تو دوران عقد هستم. شکر خدا هم دیگه رو دوست داریم. سوالم اینه که تو دوران عقد و چه بعد از اون و در زندگی زیر یه سقف چه رفتار هایی میتونه مرد رو روز به روز عاشق تر کنه و تو اون زندگی حس خوشبختی کنه؟

اگه با اولویت هم بگین ممنون میشم. راستش من نه برادر دارم و نه تا الآن به جز پدرم مردی به صورت نزدیک تو زندگیم بوده و خیلی به خلقیات و روحیات مردانه واقف نیستم اما دلم می خواد که بهترین همسر براش باشم...

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)