سلام از دوستان محترم یک سوال داشتم

من دختری 20 ساله هستم، خوستگاری دارم که دارای شرایط زیر هستن:

21 ساله
دانشجوی معلم با حقوق 360 هزار تومان، فعلا وابسته به پدر هستن ولی تا دو سال دیگه حقوقی حدود 1.5 میلیون تومان دریافت خواهند کرد .

_ تک فرزند خانواده میباشد و بعد از چندین سال به دنیا امده

_ چهره شان خوشتیپ است و دارای مادری استثتایی هستند به طوری که مادرش هر وقت منو میبینه میگه که هر کس عروس من بشه من کنیزش میشم بابای پسر هم نوکرش. بسیار مادر مهربونی داره

_ دارای خانه است ولی ماشینشان پراید است

خانواده ی پسر در کرج دارای حسن شهرت بسیاری هستند ولی با این وجود پدر من میگه که دختر من کار خونه بلد نیست و هنوز زوده ، البته این اقا پسر خیلی به دل من نشسته ولی منم موندم چیکار کنم ؟

دو تا خواسته ی عاجزانه دارم از شما:

1 - اگر یک چنین خاستگاری داشتین چیکار میکردین؟ جوابتون مثبت بود یا نه صبر میکردین ؟

2 - من چه سیاستی رو در پیش بگیرم که هم پدرم تا حدودی راضی بشه و هم خانواده ی محترم اقا پسره نا امید نشن و پا پس نکشن؟

تو رو خدا راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)