سلام به همه
پسری 28 ساله هستم که مدتی قبل با دختری برای اشنایی قبل از ازدواج در ارتباط بودم اما به دلیل اختلافات زیاد تصمیم گرفتیم که از هم جدا بشیم .

هر دو علاقه زیادی داشتیم اما خب ادامه رابطه مطمئنا خیلی به صلاح نبود. الان از تصمیمم مطمئن هستم اما ترس شدیدی درون من وجود داره که مبادا همسر ایندم رو با این شخص مقایسه کنم و نتونم بهش علاقه مند بشم.

ایشون بعضی از معیارهای من خصوصا معیارهای ظاهری رو داشتن اما توی خیلی از موارد دیگه مشکل جدی  داشتیم.

علاقه ای که در رابطه قبلی وجود داشت خیلی خوب و دلچسب بود اما نه تا اخرش. شب ها بعضی اوقات از این ترس نمیتونم بخوابم. اینکه ایا باز این ابراز علاقه ها در ازدواج من وجود خواهد داشت یا خدای ناکرده یه زندگی معمولی و سرد رو تجربه میکنم؟

مطلب بعدی اینه که چه زمانی برای اقدام بعدی من برای ازدواج مناسبه ( چند ماهی از پایان رابطه قبلی میگذره)؟

در ضمن مسلما نسبت به قبل سخت گیر تر شده ام. اما این موضوع دست خود من نبوده و نیست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)