سلام

پسری 30 ساله هستم و با یه خانوم 29 ساله چهار ساله در باهاش ارتباطم . من این  خانوم رو دوست داشتم و دو سال اول خیلی رابطه مون خوب بود، طوری که منو دلبسته خودش کرد.

الآن اون خانم یک ساله نسبت بهم سرد شده هر چند که دو سه هفته‌ای یک بار با هم تماس داریم (چون من ازش خواستم و گفتم چون وابسته ت هستم کلاً رابطه رو کات نکن) ... همون زمان که سرد شد بود متوجه شدم با یه پسری از استان دیگه آشنا شده  ولی باز  کج دار و مریز باهاش ساختم. 

ولی ناراحتی من اون جایی به اوج رسیده که  چند روز پیش متوجه شدم برای یه کار اداری  رفته همون استان پسره و  یه روز و یه شب هم رفته پیشش خونه اش تنهایی، ولی قسم خورد بین مون هیچ رابطه‌ای نبوده (مگه ممکنه دو تا نامحرم زیر سقف کاری نکنن مگر حضرت یوسف). 

 الآن به خدا  خیلی بغض عجیبی و حس عجیبی دارم  در حال حاضر تصمیم قطعی گرفتم که می خوام با این اوصافی که گفتم هر جور شده بیخیالش بشم چون با هر خبری از اون و پسره حال منو خراب می کنه.  

می دونم فراموش نمی شه ولی میشه بهش بی تفاوت و سرد شد. دوستان هر راهکاری دارید ممنون تون میشم اعلام کنید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)