سلام

پسر 17 ساله هستم و چند تا چیز هست که منو درگیرش کرده و هنوز جوابی نگرفتم.

1- چرا نسبت به چیزای لذت بخش و بزرگ و زیبا احساسی نشون نمیدم و می دونم که وقتی در اون زمان قرار بگیرم احساسم رو مثل بقیه می بینم و لذت می برم.نمی دونم چرا اینجوری شدم. مثلا اگه شما تو این سن می دونستید که چند سال بعد ازدواج می کنید و همسر مورد علاقه تون خیلی ثروتمند هست و... چیکار می کردید؟

2- آیا شما از کسی که باسن و سینه ها و کلا اندام زیبا تری داره بیشتر خوشتون میاد یا از کسی که لاغر و دارای اندام کوچک و ساده تری هستش؟ چون هر چی اندام زیبا تری باشه لذت بیشتری می برین. آیا میشه با ورزش یا عمل یا و... دخترا در صورت لزوم اندامشون رو زیبا تر و یا بزرگ تر کنن؟

3- من چند تا موقعیت خیلی ایده آل دارم و می خوام با یکی از این ایده آل ها ازدواج کنم.(نه الان ها، یعنی چند سال بعد). به نظر شما این ها شانسه یا طبیعیه و معمولا برای بیشتر افراد پیش میاد؟

4- اندام دخترا مثلا از سن 16 سالگی تا 24 سالگی چقدر فرق داره؟

5- برای منی که تا حالا با هیچ جنس مخالفی ارتباطی نداشتم و نخواهم داشت چه توصیه ای می کنین؟ سخت نیست؟ چیجوری حواسم پرت این چیزا باشه؟ چون احساس می کنم تنهام.

جواب این سوالات برام خیلی مهمه پس دقیق جواب بدین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)