سلام

من و همسرم ۳ ساله ازدواج کردیم ایشون قبل ازدواج خیلی دوست دختر داشت که بعد بهم گفت توبه کرده و ... می خواد زندگی پاکی با من شروع کنه. به شدت کاری و زرنگ هست و شخصیت زئوس تایپ داره. 

وقتی ازش پرسیدم تا الآن عاشق شدی گفت نه من هیچ وقت عاشق نمی شم و نشدم. امّا منو دوست داره به عنوان مادر بچه ش و خیلی رفتارش معمولی و یه کم سرد هست و بیشتر وقتش با تلویزیون کار و بچه صرف میشه. 

از اون روز من دلم خیلی شکسته خیلی سعی دارم مطالبی بخونم که بتونم عاشقش کنم لطفاً کمکم کنید و منو دلسرد نکنید که نمی شه و...خواهشاً هر چی می دونید بگید ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)