من اخیراً مطلبی خوندم از یکی از افراد مطرح کشور که گفتن نگهداری دلار و طلا حکم احتکار رو داره و حرامه. خب من می خوام بپرسم که من کارمندی که ماهی ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرم و هیچ چیزی ندارم نه خونه نه ماشین و نه ازدواج کردم و می خوام پس انداز کنم تا بتونم یه زندگی تشکیل بدم؛ چطور با تورم ۶۰/۷۰ درصدی می تونم پول هام رو جمع کنم؟ 

مثلاً پارسال پراید ۲۱۰ میلیون بود و امثال ۳۵۰ میلیون. من اگر ریال پس انداز کنم هرگز نمی تونم تو این کشور ماشین بخرم یا خونه اجاره کنم. چون ارزش پولم با شتاب در حال کم شدنه. من از دوستان تقاضا دارم بهم راهنمایی کنن چطور میشه هم پول پس انداز کرد و هم احتکار نکرد؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)