سلام

من یه پسر 19 ساله  ام  که از بچگی به خاطر مشکلات شدید خانوادگیومون هیچ کس بهم محبت نکرده و دوست دارم زود ازدواج کنم تا هم من به همسرم محبت کنم هم اون .

من به مامانم گفتم من همین تا یه کار با حقوق ثابت مثلا 1 میلیون پیدا کردم زن میخوام . بهم میگه تو بچه ای من واسه یه بچه زن نمیگرم و تو هنوز بالغ نشدی و و فردا میای میگی زنمو نمیخوام  بعد به من میگه فکر کردی ازدواج بچه بازی بعد یه بار دیگه بهم یه حرف زشت زد ما متاسفانه تو خونمون افراد واسه هم شخصیت قائل نیستن .

به خاطر مشکلات که نمیتونم بگم بهم گفت نمیدونم زن که فقط واسه تو بغل  گرفتن نیست لباس میخواد خونه میخواد غذا میخواد منم اینا رو میدونم . بعد یه بار بهم یه حرفی زد و غیر مستقیم بهم فهموند تو شهوتی شدی و از این حرفا واسه همین زن میخوای .

من الان دارم واسه کنکور میخونم فقط و فقط یه هدفم دارم اینکه یه کار سریع گیرم بیاد زن بگیرم و بابامم خونه واسم میخره .

من چطور مامانمو قانع کنم که زن میخوام ؟ و به این فکر نیست خوب منم ادمم احساس دارم ؟

بعد یه چیزی مثلا داداشم از یه دختر خوشش اومده بود میخواست بره خواستگاری مامانم همش سنگ انداخت جلو پاش نمیدونم چه مشکلی با زن گرفتن داره ؟

یه بارم من به مامانم گفتم من دلم میخواد از یه خونواده فقیر زن بگیرم نمیگم وضع مالیمون توپ هستا ولی بد نیست که بتونم هم به اون خونواده هم کمک کنم .

مامانم بهم گفت احمق گفت مردم میرن دنبال دختر پولدار پسر من نفهمه نفهمه . میخواستم ببینم باهاش چه کار کنم که درست شه بهشم میگم برو پیش مشاور میگه مگه من دیوونم میگم نیستی ولی لازم داری کلا نمیدونم مشکلش چیه .

از همین الانم میدونم بدبخت میشه دختری که بشه عروس مامانم . مامانم پدرشو در میاره . خلاصه یه راهی بذارید جلو پام که اخلاقشو درست کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)