سلام به همگی. امیدوار حال تک تک تون خوب باشه.

بنده پسری ۲۰ ساله هستم. حقیقتش یک سالی هست به یکی از اقوام علاقه مند هستم که البته ایشان یک سال از بنده بزرگ‌تر هستند. بنا به دلیلی، بنده اکثر روزهای هفته، ایشون رو می بینم. 

چند وقتی هست که می بینم با شخصی توی اون محیط رفت و آمد دارد. با هم حرف میزنند، میخندند و...

حقیقتاً من پسر سر به زیری هستم. با جنس مخالف دوستی نداشتم و با کمک خدا نخواهم داشت. واقعیتش به خاطر این رفتار ایشون، ذهنم آشفته شده چون فکر می کردم اون شخص هم مثل خودم باشه. واقعاً نمی دونید وقتی اون دو تا رو با هم می بینم چه حسی بهم دست میده. فقط می خوام زمین دهن باز کنه برم توش. خودم هم از این وضعیت راضی نیستم و به نظرم بیش از حد این شخص رو بزرگش کردم.

حالا هم می خوام با کمک خدا ایشون رو فراموش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید یا اگر تجربه ای در این مورد داشتید بیان کنید

با تشکر از همگی. خدا خیرتون بده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)