سلام

می بخشید من هنوز پروپوزالمو تصویب نکردم فقط یک سوال دارم . با یکی از اساتید جوان خانم صحبت کردم ایشان اول مایل به پذیرش موضوع من نبود و بعد که علاقه ی مرا به موضوع دید قبول کرد استاد مشاورم شود حالا جلسه پیش دوباره توی کلاس مطرح کردند که استاد مشاور استاد دسته چندم به حساب میاد و ... و این که زحمت به دوش استاد مشاوره به اسم استاد راهنما تموم میشه و از این جور حرفا .

من حتی بعد از این که ایشون از موضوع من استقبال نکردند بار آخر برای کار دیگه ای پیششون رفته بودم که ایشون گفتن قبول می کنم مشاور شم.

حالا میخوام تا قبل تصویب یک استاد با تجربه و نامی رو که از قضا از موضوع من استقبال کردن انتخاب کنم به نظرتون چه جوری با این خانم صحبت کنم که منصرف شدم . جوری که ایشون و ناراحت نکرده باشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)