سلام

بی مقدمه و حاشیه شروع میکنم . من یه دختر ۱۷  ساله هستم و اولش هم اینو بگم که اهل هیچ نوع رابطه با جنس مخالف نیستم و سوالم کلا بحث متفاوتیه .

من حدودا یه ساله که توجه خاصی به یکی از دانش اموزان مدرسه مون دارم و چند ماه قبل بهش گفتم که خیلی دوسشون دارم و میخوام باهاشون صمیمی تر بشم ...

ولی داستان من خیلی پیچیده تر شد ... اون دختر یه ادم منزویه و خیلی اهل معاشرت  نیست . اولش بهم توجه کرد و خیلی با هم خوب بودیم ساعت مطالعه مون رو بهم میگیم ....
ما فقط به شکل sms ارتباط داشتیم و من اصرار داشتم تو مدرسه با هم صحبت کنیم و با هم درس بخونیم ... با هم حرف بزنیم اما اون از دور فقط نگام کرد و اصلا نمیتونیم با هم حرف بزنیم ... . تازگیا هم اصلا جوابم رو نمیده  ...  اینم بگم اون خیلی ادم عجیبیه و کلا سختی زیادی کشیده و پدر و مادرش جداشدن و ...

لطفا توجه کنین که من نگفتم ناراحتم یا ... من فقط میخوام بدونم چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)