دارم عذاب میکشم

با توجه به مشکلات زیادی که در خانواده دارم چند وقتی هست که عقد کردم و همسرم خیلی مرد آروم و خوبیه ولی یه مشکل دارم، وقتی داره از مشکلاتش حرف میزنه یا مثلا ورشکستی اخیرش که از اعتماد بیجاش به شریکش بوده یا بعضی وقتا که مثلا داره در مورد مشکلات داخل خانواده خودش حرف میزنه، واقعا نمیدونم چطور رفتار کنم که نه به حساب نصیحت بذاره نه به حساب اینکه دارم اشتباهاتی رو هم که خودش توی مشکلاتش داشته بهش گوشزد میکنم!

واقعا بعضی وقتا فقط ترجیح میدم بحث رو عوض کنم چون میترسم حرفام ناراحتش کنه و شنیدم که نباید اشتباهات مردارو گوشزد کرد یا به روشون آورد.

حالا نمیدونم واقعا باید چطور رفتار کنم؟ تاییدش کنم حتی با اینکه میدونم 50 درصد اشتباه از جانب خودشه؟ یا دلداریش بدم؟ خواهش میکنم جواب بدید نمیخوام رابطم باهاش سرد بشه و دیگه رغبتی به طرح مشکلات و دغدغه هاش با من نداشته باشه، راستش حس میکنم خیلی گیجم،

اصلا چطور خطاهای یه مرد رو باید بهش گفت؟

چطور باید به درد و دلش گوش داد که میل به حرف زدن توش بیشتر بشه؟

میترسم بشه شبیه مردایی که اصلا از بیرون خونه واسه همسرشون حرف نمیزنن

"ارغوان"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)