سلام خدمت شما
پسری ٢٤ ٢٥ ساله هستم درسم تموم شده و تازه از خدمت اومدم. بچه آخر هستم و فقط من ازدواج نکردم. پدرم بازاریه و اوضاع مالی خوبی داریم فکر و ذکر خانوادم شده ازدواج من .

روزی ده نفرو بهم معرفی میکنن ولی مشکل اینجاس که من امادگی فکری ندارم و نمیتونم یه زندگی و اداره کنم. به خواهرم گفتم ، گفت یه نفرو برات میگیریم جمع و جورت کنه!

با عرض شرمندگی یه دختر مثلا ٢١ ساله چی بلده؟ قصد بی احترامی نداشتم ولی دخترای تو این سن یه چاییی بلد نیستن دم کنن. حالا فرض کنید دو تا بچه برن زیر یه سقف چی میشه خدا میدونه!

من اکثر موضوعات اینجا را خوندم همه از شدت فشار جنسی میخوان ازدواج کنن یه بحث غریزی ! چرا کسی در مورد اداره یه زندگی پستی نمیذاره؟ همش اتاق خواب؟ به نظرتون ازدواج تو این سن حماقت نیست؟ طرز فکر من اشتباهه؟ سن مناسب ازدواج چقدره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)