سلام دوستان

یه مدته ، از گوشه و کنار تیکه و متلک میاد که چرا من ( زهرا میم ) نظراتم تو وبلاگ انقدر جزء نظرات اوله! بی رودروایسی ، اگر حرفهاتون جهت مسخره کردن منه بگم خب ان شالله خدا جوابتوتو بده.

ولی اگر واقعا برا کسی سؤاله که چرا من نظراتم اینجوریه بگم که من از نرم افزار وبلاگ استفاده میکنم. مدت ها قبل یکی از کاربرا تو یه پست نرم افزار رو ساخت. اتفاقا پستش هم کم نظر خورد. ولی من نصبش کردم. وبلاگ آپ میشه اون نرم افزاره مثل تلگرام رو گوشیم آلارم میزنه.!

اینجوری نیازی هم نیست، هی سر بزنم ببینم وبلاگ آپ شده یا نه! یکی ام تو تایید نظرات، بازم اگر دقت کنید، اقای نجفی یا هر ۶ ساعت.یا ۲.یا ۸ ساعت نظراتو تایید میکنن. دیگه نمیخواد دم به دقیقه بیام سر بزنم.

سر جمع شاید من کل روز ،دو دفعه سر بزنم. یکی وقت آپ وبلاگ ، یکی شش ساعت بعد آپ وبلاگ . دیگه مگر گوشی دستم باشه، که بیشتر بیام. و بهتره یاد بگیریم جای اینکه یکی رو به تمسخر بگیریم ازش بپرسیم ببینیم چطوری نظر میذاره. 😊😊😊
وبلاگ نه مال منه، نه من مدیره وبلاگ .
ولی دلیل هم نمیشه، هر حرفی رو دلتون خواست حتی در قالب شوخی به آدم بزنید. منم میتونم واقعیتها رو نگم. یا دو تا کلمه گلم و عزیزم بذارم اول حرفام و به شخصیتتون توهین کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)