با سلام یه خواهشی داشتم خدمت دوستانی که سوال میپرسن

خواهشا عزیزان گرامی،خواهش میکنم،تمنا میکنم اگه پستی میذارین انقدر از خودتون تعریف نکنید. مخصوصا خانوم ها. وقتی طرف میاد میگه من ارشد از یه دانشگاه تاپ تاپ دارم آدم یه جور حس حقارت بهش دست میده. یکیش خوده من.

من 20 سالمه و دانشگاه رو فقط واسه مدرکش میرم نه دانشگاهم دهن پر کنه و نه رشتم به قول بعضی از عزیزان استاد تاپ و شلوارک .

من تو بازار کار فعالیت دارم و به درس خوندن علاقه ای ندارم و از اون ادمی که تا 27-8 سالگی درس خونده و الان لنگ دوزاره خیییلی راحت ترم. حالا ممکنه یه دختر خانومی یا آقا پسری باشه که علاقه داره و سعی کرده اما نتونسته دانشگاه تاپ قبول شه. گناه کرده؟؟؟ خب در توانش نبوده.

اونوقت درسته شما بیاید از همون ب بسم الله بگید من مدرکم فلانه دانشگاهم بهمانه. تازه بعضی از خانوما که میاین یه ارد میدن و میگن ما قیافه رو به بالاییم. خب که چی؟؟؟؟ اگه دختری بخونه و اینطور نباشه و لحظه ای به خدا شکایت کنه شما فردا جواب خدا رو میدی؟؟؟؟

همه کس که سرنوشتش این نیست که دانشگاه خوب و رشته خوب قبول بشه. خیلیا تو آرزوش موندن و به هرررر دلیلی نتونستن به جایی که تو دوست گرامی هستی برسن. خب شما دیگه چرا نمک رو زخمش میپاشین؟؟؟

حالا دوست دارم بدونم دلایلتون واسه این توضیحات چیه. شاید نه تنها من بلکه خیلیا دوست داشته باشن این دلایل جالبو بدونن. اینکارا باعث جلب بیشتر نظر میشه؟؟؟؟ بهتر بهتون کمک میکنن؟؟؟؟ نظرات سازنده تر میشن؟؟؟ چی آخه؟؟؟

بر عکس اگه نگید ما پروفسور از دانشگاه هاروارد آمریکا و از رشته هوا و فضا و در ناسا اشتغال داریم و حوری و پری جلومون لنگ میندازن چی میشه؟؟؟

"امیرمحمد CR7"


-----------------

سلام

پاسخی نمی خوام بدم . ولی یه توصیه برادرانه دارم .

به دنبال این نباشید که حتما باید دیگران تغییر کنن تا شما راحت باشید .

جسارت بنده رو ببخشید .

موفق باشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)