سلام

من یک دختر خانومی هستم که سنم رو نمیگم اما دخترای سن من دیگه ازدواج کردند ، من نه تا حالا به هیچ  پسری علاقه مند نشدم نه از کسی خوشم اومده همچنین مغرور هستم که ای کاش نبودم .

چند وقتی هست توی یک شبکه اجتماعی پیج یک آقا نظر منو به خودش جلب کرده ، اوایل سر سری رد میشدم و توجه ای نمیکردم بعدها دیگه هر روز نگاه میکردم و بعد فهمیدم به این آقا پسر علاقه مند شدم واقعا برای خودم هم تعجب آوره ناگفته نماند هیچ عکسی از خودش تو پیج نیس فقط روی پروفایلشه که چند باری هم عکس شخصی خودش رو روی پروفایلش عوض میکنه  .

واقعا نمیدونم اسمش رو چی بذارم اگه دوست داشتن هست نمیدونم چرا از شانس من بعد این همه مدت که درهای دلم باز شد باید توی اینترنت و دنیای مجازی باز میشد حالا اگه بیرون بود یه چیزی .

حالا یک سری ها بیان بگن تو نه باهاش حرف زدی و فقط با دیدن یک عکس پروفایل ؟ والا برای خودمم سواله اما کاریه که شده بدجوری مهرش به دلم نشسته .

دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم من یک پیج دارم چیزی توش نیست فقط پیج های مردم رو میبینم و اینکه بگید یک چیز بذاری تو پیجت و بخواه اون بیاد نظر بده همم امتحان کردم نشد یک عکس خبری بود چیزی خاصی اتفاق نیفتاد !

اون حتی من رو هم ندیده  چون تا حالا عکسی از خودم نذاشتم ، اصلا نمیدونه منی وجود دارم تصمیم گرفتم پیجم رو پاک کنم کردم و تا یک هفته سمتش هم نرفتم اما جلوی چشمم بود  قیافه اش... دیگه الان بدتر شدم هر 10 دقیقه باید برم عکس پروفایلش بینم

واقعا خجالت میکشم منی که اینجوری نبودم و از توی غرور و ضدپسر بودن زبانزد بودم اینجوری سرم اومده ، اگه به کسی تعریف کنم فکر میکنن خل شدم .

از طرفی نمیتونم فراموشش کنم الان 2 ماه هست و به عنوان یک دختر باید درکم کنید نمیتونم براش پیامی بذارم جدا از دوست پسر و ازدواج ، اصلا دلم میخواد باهاش حرف بزنم خب مگه تو نت یک چت چه اشکال داره ؟ والا به خداگناه نیس

اما نمیشه یهویی برم بگم بیا باهات چت کنم من بهت علاقه مندم توی کامنت ها هم جوابی نمیده در ضمن مجرد هست و دوست دختر و زن هم نداره یکی ازش پرسیده بود .

در مورد پست هاش هم اومدم یه بار خصوصی صحبت کردم هر کاری کردم بحث رو ادامه بدم نشد خب حقم داشت  .

به هیچ وجه هم هرکاری کردم فراموش نشد این نه وابستی هست نه هوس ، من نمیتونم اسیر تنهایی و غرورم بشم اخرش بشینم با غرورم زندگی کنم یک عمر افسوس بخورم و این اقا یادم باشه به خاطر غرورم اما به هیچ وجه هم غرورم نمیذاره یعنی اصلا عقلانی نیست یک دختر بگه من بهت علاقه دارم فردا پسره همینو میزنه تو سرم اصلا اگه بهم توجه ای نمیکنه هخون بار اول .

به هر حال یک پایان تلخ بهتره یک تلخی بی پایانه .. اگه هم منو نخواد میدونم نمیخواد میشه پایان تلخ اما اگه تا اخر عمرم نفهمم ؟ میشه تلخی بی پایان ، اما باز هم نمیدونم چیکار کنم چون تا حالا اینکارا رو نکردم چه تو دنیای مجازی چه واقعی 

راهکاری دارید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)