سلام

من در مورد انتخاب رشته برای دانشگاه سوال برام پیش اومده...می‌خواستم بدونم پزشکی بهتره یا دندون پزشکی؟ 
۱_من بیشتر به پزشکی (جراحی مغز و اعصاب) علاقه دارم.
۲_می خوام شرایط مهاجرت یا حداقل استقلال مالی داشته باشم.

من به لحاظ تحصیلی: 
راهنمایی معدل ۲۰ بوده و دهم ۱۹/۶۲ بوده (دروس تخصصی نمره کامل گرفتم منتهی دروس حفظی نمره‌ام کم شده مثلاً عربی ۱۷ شدم.) و تابستان بطور مکرر مرور و تست زنی داشتم ولی پیش خوانی درستی نداشتم. تلاش و اراده خوبی دارم و رقابتی هستم. وسواس مطالعاتی دارم. منطقه ۲ مدرسه نمونه درس می خونم.

اگر خدا بخواد و دانشگاه خوبی قبول بشم بنظر شما کدومش برای خواسته های من بهتره؟!

متشکرم از پاسخگویی تون
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)