عنوان:  
من امسال باید انتخاب رشته کنم و تا حد زیادی مطمئنم هر سه رشته رو می تونم بیارم ولی مشکل من اینه که نمی دونم با کدوم شغل ارتباط بهتری برقرار کنم. شخصیت INTJ دارم و تو هر کدوم از اینها یه سری چیزها برام آزار دهنده هست.

مثلاً کار روتین و تکراری برای من دلنشین نیست مثل همین دندون پزشکی یا مثلاً یه داروساز که تو مغازه میشینه،‌ از طرفی خیلی به ریسرچ علاقه دارم، و بین دارو و پزشکی گیر کردم. 
آدم درون گرایی هستم و زیاد با مردم نمی تونم ارتباط بگیرم مثلاً تو پزشکی این مورد اذیتم می کنه و حتی تو رشته‌های دیگه، کاش یه کم برام معرفی کنید این رشته ها رو.

از طرفی دارو بزنم تهران می تونم برم و پزشکی هم نهایتاً تبریز، از لحاظ اینکه کار ریسرچ دوست دارم و خودم هم تبریزی هستم یه چالش هم اینجا برام ایجاد می شه، چون همه ش طوری برامون تلقین شده که ریسرچ رو باید رفت تهران.

ممنونم ازتون 🌹


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)