سلام وقت بخیر 

خسته نباشید به مخاطبین محترم سایت بسیار کاربردی خانواده برتر 

بنده دانشجوی ترم آخر رشته حسابداری هستم  هنوز سربازی نرفتم و تا یک سال بعد لیسانسم معافیت دارم  و الآن مشغول به کار هم هستم البته در فروشگاه، بذارید صادق باشم از 5 عصر تا 10 شب با حقوق 5.5 میلیون و مجردم حتی اگر صبح هم جایی مشغول به کار بشم حقوقم به 12 شاید برسه 

کار رسمی ام که تا وقتی زنده م رو هواست.

و امّا من با حقوق 12 میلیون چگونه می تونم ازدواج کنم در آینده 

چگونه می تونم انتظاراتی که از خانواده ام  داشتم و تو دلم اسیر شد و بهش نرسیدم رو برای بچه های خودم در آینده برآورده کنم که دقیقا اون ها هم مثل من بشن ؟

نشستم با خودم فکر کردم و گفتم یک سال معافیت داری و عملا غیبت در سربازی بهت نمی خوره .(این هم بگم رشته کم قبل از حسابداری علوم تجربی بود و یک بار کنکور دادم و موفق نشدم )

گفتم حالا که سربازی بهم می خوره بشینم با یک برنامه ریزی هوشمندانه کنکور علوم تجربی شرکت کنم و پزشکی مد نظرمه این تصمیم از روی هیجان زیاد یا به اصطلاح امروزی جو گرفتن نیست و واقعاً به شدت بهم الهام شده که می تونم توی کنکور قبول بشم و رشته مد نظرم دربیام .

پس از این دیدگاه که من قبول میشم می‌دونم که میشم قسم نمی خورم ولی می‌دونم که میشم حالم 

چرا این قدر مطمننم ؟

چون روش مطالعه صحیح و درست و از همه مهم تر چون برای چهار سال تو محیط دانشکاه بودم احساس می کنم دیگه این دانشگاه رفتن کار ساده ای نیست ای طرفی میگم تو دانشگاه آزاد بودی خیلی فرق می‌کنه با پزشکی از طرف دیگه میگم اونی که کارگر نونوایی بوده و رتبه ۶۹ شده اون چرا تونسته و تو نتونی ؟

به خودم که نگاه میگم فردی باهوشم و پذیرشم تو زیست به شدت بالاست چون وقتی بعد مدت ها رفتم و بخشی از مطلب (غشای یاخته ) رو مطالعه کردم و انتقال مواد و ... رو می خونم می‌دیدم خیلی راحت تو ذهنم می‌ره و جالب ترش اینکه اصلاً حفظ نکردم .

این همه صحبت کردم که بگم من تصمیم گرفتم که ازای مسیر خارج بشم و پا در مسیر دیگه ای بذارم حالا نه که حسابداری بد باشه اصلاً منظورم این نیست اتفاقا خوبه ولی احساس می کنم عین یک کارگرم توی زمینه حسابداری و هیچ فرقی با کارگر ساده ندارم منی که آین همه درس خوندم .

من مطمئنم پزشکی در میام و شک ندارم .

برای همین از شما دوستان می‌خوام راهنماییم کنید هر چند من تصیمیم خودم رو گرفتم امّا شما هم نظرات تون رو بگین قطعاً بعضی از شما کاربران حرف های من رو درک می کنید و قطعاً تغییر مسیر داشتید و موافقم شدید البته به شرط اینکه مسیر قبلی رو به کل رها نکرده باشید 

خیلی از دوستانم میگن برو سربازی بابا سمت داره می‌ره بالا (من ۲۴ ساله هستم وقتی قبول بشم ۲۵ سالم میشه ) 

انگار اون ها جای من می خواد سن شون بالا بره یکی شون می‌گفت برو سربازی سنت می‌ره بالا بعد خودش داره برای فرهنگیان می خونه 

من که قطعاً روی تصمیم مصمم هستم امّا از شما تقاضای انرژی مثبت ندارم فقط نظرات تون رو دوست داشتم ببینم و اینکه از همه مهم تر اینکه آیا چنین دانشجویی با تغییر مسیر در اقوام دوستان و آشنایان. استاد یا خیر 

ممنون از خانواده برتر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)