با سلام , نماز و روزه ها تون مقبول درگاه حق باشد .
از زمان کوچیکی به ما آموختند که از خدا بترسیم و مراقب اعمال خود باشیم اما حالا سوالی برای من پیش اومده :
من سعی میکنم به فریضه های دینی خود عمل کنم و می دونم در برابر خداوند مهربان بنده ای کوچک هستم و هرگاه اشتباهی از من سر زده توبه کردم یا دست کم عذر خواهی و سعی کردم که تکرار نکنم .

معمولا اون ترس رو در برابر خداوند داشتم اما در بقیه موارد زمانی که حس میکنم دارم کار درست رو انجام میدم یا در حالت عادی هستم هیچ احساس ترسی به خدا ندارم و حتی گاهی احساس میکنم که کاملا با خدا صمیمی هستم بعضی شب ها در خلوته خودم و خدام کاملا صمیمانه کار هایی رو که انجام دادم  و به نظرم خوب یا بد بوده رو مرور کردم یا حتی آرزو هایم را به خدا بدون هیچ ترسی می گویم .
حالا میخواستم بدونم که من باید در تمام مسائل از خدا ترسیده و هراسان باشم ؟
یا به عبارت دیگه باید همیشه از خدا بترسم و با او صمیمیت نداشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)