سلام

راستش من پزشکیمو تموم کردم و دارم  دوره طرحمو شروع میکنم. خدا رو شکر همسر خیلی خوبی دارم و اوضاع مالی خیلی خوبی هم داریم و اصلا نیاز به کار کردن من نیست. همسرم اصرار داره که دوره طرحم ( که حدود شونزده ماهه ) که تموم شد برا ازمون تخصص درس بخونم و ادامه تحصیل بدم. خودشونم دکترا دارن و دارن برا پست داک یه مدت از ایران میرن.

الان من دو تا گزینه دارم

۱.همسرم میتونه پارتی بشه و منو تو همون ارگانی که هست استخدام کنه به عنوان پزشک عمومی با حداقل درامد ماهی شیش هفت تومن. من ساعت سه از سر کارم برگردم خونه . هیچ مسئولیت سنگینی ندارم  کارم پشت میزه و امضا کردن استعلاجی هاست و بعدش برم خونه ترگل و ورگل به شوهر و پسر گلم برسم و چون اصلا خسته نیستم با پسر کوچولوم بازی کنم و درساشو کار کنم برا شوهرم کیک بپزم و به خودمم برسم حتی به فکر نینی دوم هم باشم اما شوهرم این مدلی دوس نداره و میگه تو نخبه بودی حالا میخوای بری پشت میز چهار تا کاغذ امضا کنی و برو پیشرفت کن ما به پول هم احتیاج نداریم برو تا مدارج بالا ادامه تحصیل بده . بعدم ممکنه خبر قبولی تخصص دوستامو بشنوم و خیلی حالم گرفته بشه که از اونا جا موندم .

کلا ادم حسودی هستم و اگه کسی تو فامیل شوهرم از نظر علمی  از من جلو بزنه خیلی حسودیم میشه

۲.حالت دوم اینه که من برم امتحان تخصص بدم که  باید اقلا یه سال زندگیمو تعطیل کنم درس بخونم .کلی هزینه کنم برا کلاس کنکور دستیاری. بچم بی مادر میشه. ممکنه شهرستان قبول بشم و مجبور بشم شوهرو بچمو ول کنم و برم. فرض محالم تهران قبول بشم چند شب در ماه خونه نیستم و وقتایی که خونم خستم یا باید درس بخونم و نمیتونم به شوهر و بچم برسم.

بعدش چهار سال طرح تخصصو حتما باید برم شهرستان و زندگیمو ول کنم و باز از شوهرم جداشم شوهرم زن میخواد پسرم مادر میخواد . بعدش اداره شوهرم فقط پزشک عمومی میخاد و من با تخصص فقط میتونم مطب بزنم و چون تخصصای جراحی دار رو دوس ندارم ممکنه تو بقیه تخصصا درامدم از ماهی هفت تومنم (که با مدرک عمومی میتونم در بیارم) کمتر باشه.

اما شوهرم اینجوری بهم افتخار میکنه و خودمم از نظر علمی ارضا میشم.

بگید من باید چی کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)