سلام به همه دوستان
من 24 سالمه و حدود یه سالی میشه که دانشگاهم تموم شده. متاسفانه وقتی تو دانشگاه بودم با چند تا دختر رابطه داشتم ( البته دقیق تر منظورم اینه که با هم راحت بودیم و اینجور چیزا نه مسائل جنسی و لمسی و ...) اما با یه دختر رابطم خیلی بیشتر بود در حدی که به ما میگفتن دوست دختر دوست پسر. با هم بیرون میرفتیم و تماس بدنی هم داشتیم(منظورم سکس نیست).

چیزی که اون زمان فکر میکردم این بود که من این دختر رو میخوام ( بالاخره جوون تر بودم و خیلی شور و شوق و اشتیاق واسه اینکارا داشتم و در واقع یه جورایی بیش فعال بودم تو این مسائل که منی که 20 سالم بود خیلی خیلی برام سخت بود که در برابر این مسائل مقاومت کنم، اما خیلی سعی خودمو میکردم و دربدر دنبال دکتر میگشتم که یه چیزی بهم بده بتونم این آتیش درونم رو کمترش کنم چون خیلی عذابم میداد الانم همینطوره ولی خدا رو شکر الان خیلی بیشتر روش کنترل دارم) .

درسته دیگه جلوی خودمو گرفتم که با دختری رابطه دوستی برقرار نکنم اما همش یه چیزی عذابم میده:

اونم اینکه وقتی بعدها یه روزی ازدواج کردم اگه خانمم دختری بوده باشه که ذره ای به این مسائل آلوده نشده باشه اینجوری من در حق اون و در حق خودم ظلم کردم و این فکر خیلی منو عذاب میده.

از طرفی هم نمیتونم بهش بگم که من قبلا با یکی دوست بودم چون اینم کار درستی نیست و بنده باید گناهشو پیش خدا اعتراف کنه نه بنده خدا.

بعضی وقتا فکر میکنم که بهتره ازدواج نکنم اما میدونم که اینم درست نیست. هر کاری هم کنم نمیتونم گذشتمو پاک کنم چون بالاخره من اینکار رو انجام دادم.

به نظر شما چیکار کنم؟ اگه یه دختر خوب و پاک و مومن باشه میتونه ببخشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)