سلام
من با مردی ازدواج کردم که از نظر فرهنگی و مذهبی 2 خانواده متفاوتیم و شوهرم هم خجالتیه به همین دلیل هر وقت تو فامیل من مراسمی باشه تمایل نداره بیاد و من خیلی اذیت میشم و حرف دیگران منو خیلی رنج میده  .
اما تو مراسم فامیل خودشون با خانوادشون شرکت می کنیم و حتی به تنهایی ما را به گردش و تفریح نمی برد و خیلی کم رفت و آمد داریم .
حالا سوالم این که آیا به نظرتون درسته از شهرمون بریم و تو یک شهر دور زندگی کنیم که حداقل شاید بیاد بریم گردش یا این که خودم بچه هام رو ببرم  .
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)