سلام

ترم هفتم تو دانشگاه از دختری خوشم اومده بود دو سه بار بهش پیشنهاد دادم که برای ازدواج باهم آشنا شیم تا درسمون تموم شه و انشالله ازدواج کنیم ولی هر سه بار بهم نه گفتن و گفتن ازت خوشم نمیاد!!‎:'(‎ (( یکبارش همین دو سه روز بعد شروع ترم جدید!!))

ولی احساس میکنم ناز میکنه و میخواد بیشتر اصرار کنم !!! الان مشکلی پیش اومد اینکه چهارشنبه یکی از دخترای ترم پایینی بهم ازیه طریقی گفت که از من خوشش میاد!! من بهش گفتم یه هفته وقت میخام !! دختر بسیار باکمالات و متینیه و مطمینم برای اینکه حرفش رو بهم برسونه بقولی با غرورش بازی کرده!!! اما من دخترخانومه خودمو دوست دارم !!! ولی بهم نه گفت دیگه ! مگه غرورمو مفت پیدا کردم هی برم جلو ؟؟ آخه این یکی هم با اینکه دوستش ندارم ولی لااقل میدونم اون دوستم داره!!!

تو رو خدا بهم نگید اگه عشق ، عشق واقعی بود هیچ فکرشو نمیکردی؟ خوب عشقه واقعی بود ولی بعد سه بار نه شنیدن ، میدونید بعد هرسری نه شنیدن چه حالی میشم ، خوب حتما خوشش نمیاد ، من اگه آدم بودم اون دفعه اول نه گفت دیگه نمیرفتم جلو!! این یکی خانوم ، خیلی خانوم بوده تونسته حرفشو بی منت بزنه !! ولی نه ، نمیتونم تو ذهنم غیر از دختر اولیه ب کسی دیگه فکر کنم!!!! چکار کنم؟؟

نه بگم، دوباره هر دو طرف پریدن ! قبول کنم هیییییی!!!

چهارشنبه سختی در پیشه!

دنیای بدی شده اونی رو که دوست داری یکی دیگه رو دوست داره و اون یکی دیگه یکی دیگه و این قصه سردراز داره!!!!
‎=(‎
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)