با سلام

من پسری هستم ۱۸ ساله ، حدود یه سال میشه عاشق دختری شدم هم سن خودم که خواهر دوست خاله ام است .

از نظر مالی و موقعیت اجتمایی هر دوتامون در وضعیت خوب و یکسانی قرار داریم طرف مقابل هم  دختری خجالتی و با شرم و حیایی هستش و من در واقع از همین خیلی خوشم میاد.

واقعا دوستش دارم تو این مدت همیشه بهش فکر میکنم ولی به خودش چیزی نگفتم چون هم میترسیدم از اینکه ناراحت بشه چون من هر وقت میبینش و باهاش صحبت میکنم هر کاری میکنم که نظرش رو جلب کنم ولی اون خیلی بی تفاوته .  نمیخواستم موقع درس خوندن فکرش رو خراب کنم و براش مزاحمت ایجاد کنم ولی الان دیگه واقعا داره روی من فشار میاد به نظر شما چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)