سلام به همه دوستان

من یه پسرم 22 ساله هستم از لحاظ عقلی هم کامل شدم، خونه ندارم، ماشین هم ندارم، و بدون هیچ گونه پس اندازی،  ولی تو اداره برق با حقوق 1400000 دارم کار می کنم .

می خوام ازدواج کنم، ولی می دونم کسی با شرایط من دخترشو نمیده ( چون هیچی ندارم فقط یه کار دارم اونم تازه توش امنیت شغلی ندارم )  با این حال به مامانم گفتم که دنبال یه دختر خوب برام باش .

ولی میگه ازدواج خرج داره همینجوری الکی نیس که میگه تو کم کم 50-60 میلیون داشته باش اون موقع من برات میرم خاستگاری، خب اینجوری من باید کلی کار کنم تا بتونم همچنین پولی در بیارم تازه با این تورم فکر کن یعنی نباید چیزی بخرم  و بخورم فقط باید جمع کنم اخه این که نشد.

من الان کلی نیاز دارم مخصوصا نیاز عاطفی مثل بقیه انسان ها . نمی تونم دیگه تحمل کنم مگه من آدم آهنیم، خب شما میگید چی کار کنم، نیاز هامو سرکوب کنم؟ یا برم با دختری دوست بشم؟ 

به خدا این زوج های جوان رو میبینم تو این پارک و اینا کنار هم نشستن اینقدر حالم گرفته میشه هیییییییییییییی ، حالا به نظر شما من چیکار کنم تا کی اخه صبر کنم؟ من دیگه به بلوغ فکری و عقلی و همه چی رسیدم،

هه بعضی ها 50-60 میلیون براشون پول خورده اون وقت ما باید کلی سال کار کنیم که همچین پولی جمع کنیم . ای بابا اینم از زندگی بعد بگید چرا اینقدر تو جامعه روابط نامشروع زیاد شده، دیگه نمی کشم خسته شدم، خواهش میکنم بهم بگید چی کار کنم؟

با تشکر از دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)