سلام

من 29 سالمه متاهلم الان دارم برا دکترا میخونم شوهرم 30 سالشه دیپلمشو نتونسته بگیره چون همیشه مجبور بود کار کنه خیلی پسره خوبیه،ما خیلی وقته تو عقدیم . من بعد ازدواج درس خوندم و شوهرم مشکلی برا دانشگاه رفتن من نداشت .

هر سال به بهانه درس تاریخ ازدواج رو عقب انداختم. خانواده شوهرم ادمای خوبین  مخصوصا مادرش ، امسال شهریور قراره گذاشتن عروسی ما رو بگیرن .

ولی من نمیدونم چرا احساسی به شوهرم پیدا نمیکنم الان 7 ساله عقدیم ولی هیچ رابطه ای با هم نداشتیم چون من بهش اجازه نمیدادم .

از طرفی پسر عمومه و به اجبار ازدواج کردم چون خانوادم میگفتن نمیشه جواب رد بدیم. پسر دیگه ای هم تو زندگیم نبود و الانم نیست .

خودمو انقد غرق درس خوندن کردم  که احساس میکنم عروسی بگیرم زندگی خودمو و اون طفلی تبدیل به جهنم میشه

چیکار کنم حتی نمیتونم به خانوادم بگم تو این مدت طولانی هیچ احساسی بهش پیدا نکردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)