سلام به همگی. لطفا من رو راهنمایی کنید. ( ممکنه داستان طولانی بشه. اما خواهش میکنم کمکم کنین که بد جور به کمکتون احتیاج دارم )

حدود 6 ماه پیش به خواستگاری دختری از همشهری هامون رفتم (پدر و مادر من و پدر و مادر اون دختر همشهری هستن اما تهران زندگی می کنیم و ما خودمون تهران به دنیا اومدیم ) .

تو خونشون خیلی خوب برخورد کردن و خیلی احترام گذاشتن و اینم بگم که دختره و برادر و پدر و مادرش از همون اول اومدن جلوی در و این طور نبود که مادره دختره رو صدا کنه و اون با چای بیاد.

موقعی که بابام گفت بریم سر اصل مطلب داداش دختره رفت تو اتاقش و دختره هم دنبالش راه افتاد. بابام و مادر دختره داشتن صحبت میکردن و مادر دختره از انتظاراتشون میگفت. بعد دختره اومد بیرون و مادرش گفت دخترمون فعلا قصد ازدواج نداره. ما هم بدون اینکه ناراحتیمون از این حرف رو به روی خودمون بیاریم با احترام خداحافظی کردیم و اومدیم.

تا اینکه 1 هفته بعدش خانوادگی تو یه عروسی مشترک دعوت بودیم اما من نرفتم. مادرم میگه تو تالار مادره و دختره اومدن پیشمون و سلام و احوال پرسی گرم کردن و پدرم هم گفت داداشه و پدره هم همین برخورد رو داشتن.

پدر و مادرم گفتن که برخوردشون طبیعی نبود و ما هم بعد از اینکه از خونشون اومدیم دیگه تماس نگرفتیم چون فکر میکردیم که جوابشون منفیه. اما رفتار اون شبشون تو تالار مادرم رو مجبور کرد تا تماس بگیره و مادر دختره گفت که از پسرتون بدمون نیومده و کلی تعریف کرد و گفت فقط دخترمون میگه میخوام درسم رو بخونم و فعلا زوده .

اما اگه شما اصرار دارین منتظر بمونین ( تازه سال اول دانشگاهه دختره ). خواستگارای دیگه ای هم دخترم داشته اما ما حتی اجازه ندادیم که به خونمون بیان. بازم گذشت تا اینکه رفتیم شهرستان و بازم یه عروسی بود. اونجا عروسیا رو تو باغ میگیرن و بابای دختره اومد پیش بابام. ( اینم بگم که قبل از خواستگاری هیچ رابطه ای با هم نداشتن و همدیگه رو نمیدیدن و شاید یه سلام خشک و خالی بینشون رد و بدل میشد).

فرداش دختره و پدر و مادر و پدربزرگش با ماشین از جلوی خونه ی مادر بزرگم که همسایه پدربزرگشه رد شدن و بعد از اینکه رفتن تو دختره همراه دختر عموش اومد بیرون و از جلوی ما رد شد و سلام داد ( رفتن بقالی برای خرید.حرفم اینه که میتونست از یه جا دیگه بره یا دختر عموش تنها بره.یا وقتی که با ماشین اومدن همون موقع سر راهشون خریدشون رو میکردن) .

با همه ی این تفاسیر من و خانوادم موندیم که چی کار کنیم؟. ماردم بره خونشون و دوباره صحبت منه؟ من باید چی کار کنم؟ ( من و دختره تا حالا با هم حرف نزدیم ) من دختره رو پسندیدم. کمکم کنین. مخصوصا خانوما.

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)