سلام
از خانومای سایت یه سوالی دارم. آقایون هم اگه دوست داشتن نظر بدن.

من از یه خانومی خوشم اومده و قرار گذاشتیم صحبت کنیم در مورد ازدواج . منتها یه چیزی منو نگران کرده.

من این خانومو همیشه از دور زیر نظر داشتم و به نظرم حجابشون کامل اومد ولی وقتی رو در رو با ایشون صحبت کردم متوجه شدم ایشون موهاشون مقداری کمی بیرونه، ساعد بند ندارن و مقدار خیلی کمی آرایش دارن. من الکی نمیخوام کاسه داغ تر از آش بشم ولی آیا همچین دختری راضی میشه همین یه مقدار رو درست کنه؟ یا من الکی دارم گیر میدم؟

دلیل گیر دادن من واسه اینه که از پیامبر سخنی بود که میگفتن دختر حتی یه تار موش نباید بیرون باشه.
لطفا خانوما در رابطه با واکنش احتمالی این دختر به تذکر من و بقیه ی دوستان اگه اطلاعات دینیشون بالاست در رابطه با احساس من راهنمایی بکنن.
من مطالب این سایت و سایت مرجع تقلیدم در مورد حجاب رو مطالعه کردم، ولی به جواب واضحی نرسیدم.

خیلی متشکر از پاسختون پیشاپیش.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)