سلام کاربران عزیز 
از اینکه وقت می ذارید و بدون هیچ چشم داشتی کمک می کنید مچکرم 
منم مثل همه مشکلات زیادی دارم و اینکه تقریباً راه حل براشون دارم،‌ به جز این یکی ... 
یه برادر دارم که ۱۵ سالشه و از من ۴ سال کوچیک تره، هیکلی، عصبی، بد اخلاق، تنبل و فحاش...یه کم هم دست بزن داره. 
مشکل اینه که پدر و مادرم هیچ کنترلش نمی کنن (نمی دونم مشکل چیه. یا جدی نمی گیرن، یا می ترسن، یا می خوان دعوا نشه واقعاً نمی‌دونم چرا)،‌ گاهی تذکر میدن!!! ولی باور کنید مشکل با تذکر حل نمی شه. 
سه سالی هست که با گوشی بازی هم می‌کنه (این اواخر پابجی) که خیلی بدتر شده... من واقعاً تحمل رفتار و حرکاتش رو ندارم بر خلاف بقیه.

تو خونه داد می زنه، فحش میده (حتی به مامانم) هیچ کاری هم به جز بازی انجام نمی ده و رو من هم خیلی حساسه (منتظره که یه بحثی بشه تا فحشم بده).

بعضی مواقع واقعاً قلبم رو می‌شکنه و باعت می شه گریه کنم، امّا نمی تونم هیچ کاری کنم،‌ نمی‌دونم چکار کنم...،‌ اینم بگم که اگه حالش خوب باشه، خیلی با نمک می شه و می‌خنده،‌ ولی اکثراً حالش خوب نیست...،‌لطفاً کمک کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)