سلام

طاعات و عبادات همگی قبول

راستش من یه مشکلی دارم من 23 سالمه و تو مجازی با یه دختر خانمی اشنا شدم . خیلی دختر خوب و مودبی هستن و زیبا هم هستن .

من از اسفند پارسال با ایشون اشنا شدم طرفای سیزده بدر ازش جدا شدم چون خدا یه مشکلی گذاشت جلوم و من ترسیدم اخه اگر چه دوسش دارم ولی میدونم مال هم نیستیم .

خلاصه بعد یه ماه که نبودشو نتونستم تحمل کنم رفتم سمتش و ایشونم منو پذیرفتن بعد 15 روز پیش رفتم پیش دکتر که خیلی منو ترسوند و پنج شنبه این این هفته به ارمایش مهم دارم که برام دعا کنین تو رو خدا خیلی میترسم اخه خودم پرستارم...

خدا به حضرت موسی میگه از دیگران بخواین براتون دعا کنه ... بخدا خیلی محتاجم بدعا هر ثانیم استرسه...

من از 15 روز پیش بی خداحافظی ازش جدا شدم ولی خدا میدونه هر روز به فکرش بودم اخه نمیدونستم چی باید بهش  میگفتم .

بازم بهش میگفتم  میخوام ولت کنم مگه چقد طاقت داره یه دختر... اون فقط 18 سالشه و میدونم منتظرمه ...

حالا شما بگید چیکار کنم اخه پیش خدا توبه کردم و دارم پا رو دلم میذارم ازش جدا میشم شما بگین همین جور ولش کنم و برم و اگه جوابتون نه هست چه جوابی بهش بدم اخه میدونم بهم نمیرسیم و گناهه پس ...

از طرفی مشکلم اینقد حاده که دارم جمعه میرم امام رضا... تو رو خدا دعام کنین و کمکم کنین چیکار کنم توبه کردم بخدا ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)